15 Januari 2010

Kan jag inte få en massa pengar av någon? Vill så gärna fixa till i lägenheten. V bryr sig ändå inte så mycket så jag kan nog smyga in lite grejer utan att han märker allt för mycket. :P Jag vill att det ska bli mer hemtrevligt. :) Sovrummet ser för närvarande ut som ett lagerrum. Lägenheten har inget förråd så allt har blivit inföst dit, så det är inte alls mysigt att vara där inne. Vill stoppa upp min lack-hylla men V har varit så emot den, men jag ska nog lista ut ett sätt att få upp den på väggen ändå. Vore trevligt att kunna stoppa upp lite böcker och lite ljus så det faktiskt känns som ett rum. Drömmen vore också att kunna skaffa en tv dit in så jag kan lägga mig ifred och se filmer. Blir alltid så störd av V när han konstant spelar på datorn och han har inget uttag för hörlurar så ni kan ju gissa hur det låter här inne när datorn och tvn försöker överrösta varandra. Måste även införskaffa en borrmaskin så att jag kan få upp gardinstången där inne också, det var nämligen inga hål i väggen för det. Hoppas att borrmaskiner inte är allt för dyra. :S

I hallen vill jag också fixa till det lite, det ser så himla naket ut. Skaffade ju en spegel för ett tag sedan men vi skulle verkligen behöva en bänk av något slag så man kan placera sin lilla stjärt någonstans när man klär på sig. Hittade en ganska bra bänk på Ikea som även har förvaring så det vore ju perfekt så vi kan gömma undan lite grejer. :P Vill också måla egna tavlor och hänga upp, har ju kvar 5 kilo av silver/vit/svart färg sen i somras men jag vette tusan vart jag kan sitta och måla här utan att råka förstöra golv!? Annars har jag valt ut ramar och bilder från Ikea som ska upp. :)

Mitt fina collage med bänken och tavlorna jag vill ha. :) Som ni märker så har jag haft väldigt tråkigt idag, då jag faktiskt ägnat tid att att göra något sånt här. :P

Nu är jag faktiskt väldigt hungrig! Då jag fastnade här har jag glömt bort att äta både frukost och lunch. :P Så det blir nog att göra min egna Waldorf kycklingpasta med lite aioli och se lite tidig fredagsfilm, har hyrt Narnia Prins Caspian och I Love You, Man. Var tvungen att slösa upp mina bonuspoäng på Hemmakväll innan slutet av januari. Ha en trevlig fredag allihopa!


Kommentarer
Johanna

ååh jag vill ha en lägenhet nu så jag får göra fint!!! ska ju flytta in till daniel nu så får väl ändra så gott det går där :P hehe

2010-01-15 @ 17:46:16
Jenny

Du får smyga in lite saker eftersom. Det gör jag här. :P Haha man råkar stoppa nån grej lite här och var och tillslut tror dom att den där grejen alltid stått där. :) Man får inte vara dum.

2010-01-15 @ 18:29:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0