3 Februari 2010

Ledig idag, skönt som tusan! Är så himla less på allt som har med skolan att göra. Kan inte nån bara ge mig ett jobb på silverfat så jag slipper det här.

Har varit rätt så duktig idag.
Hade en hög med smutsiga kläder så jag har tvättat. Passade även på att tvätta alla sängkläder som legat knosade till en boll på golvet ganska länge. Inte nog med det, jag manglade dem också! Det gick väl inte sådär super, de blev ändå lite skrynkliga men mycket mysigare än vanligt iaf. Tänkte sedan plugga lite men jag kom inte längre än att öppna boken, läsa ett stycke och sen lägga ner den igen. Förflyttade mig istället in i köket där jag nu sitter i mörkret med lite tända ljus och myser för mig själv. :) Funderar på att bädda nytt i sängen och lägga mig och läsa eller se en film på datorn. Vad ska jag göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0