23 Februari 2010

Då har jag gjort mig klar för dagen och den kommande intervjun. Jag är sjukt nervös, speciellt för att jag tyckte hon sa att det var en gruppintervju. Jag hoppas det går bra iaf!

Ska promenixa iväg på en timme. Lite tidigt kanske då det bara tar typ 40 minuter in till stan men jag fick order om att vara där lite tidigare då man ska registrera sig i receptionen och bli fotad. Sen så vet jag ungefär vart det ligger, vill ha gott om tid ifall jag skulle råka gå på villospår. :P
Som tur var är det fint väder idag, himlen är klarblå och solen skiner. Så med lite musik i öronen så borde den nervösa känslan släppa. :) Önska mig lycka till! :D


Kommentarer
Johanna

fin bild!! och LYCKA TILL!! :D

2010-02-23 @ 13:45:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0