23 Februari 2010

Jag var som sagt på intervju idag och den gick helt okej. Vi blev intervjuade två och två och tjejen jag hamnade med var väldigt trevlig men jag hade ju verkligen inget att sätta emot, hon hade verkligen jobbat överallt i hela världen. Hon såg ut att vara i min ålder, jag förstår inte hur hon hunnit med allt. :P Men jag gjorde mitt bästa och får hoppas att det räcker! :)

När jag kom hem kände jag verkligen för att vara ensam
så jag stängde in mig i sovrummet och bäddade ner mig i sängen och läste i två timmar (Flickan från ovan). Första gången på länge som jag verkligen klarat av att slappna av, så det var riktigt skönt! Ska snart hoppa ner i sängen igen och fortsätta med läsandet, jag vill ha hunnit klart med boken innan filmen kommer på bio. Jag vet att det är över en månad kvar tills den har premiär men man vet aldrig med mig och läsande. Jag kan börja med en bok och sen kan det ta flera veckor innan jag fortsätter med den. :P

Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0