21 Februari 2010

Åter igen en söndag och hittills har jag inte gjort många knop. Skulle ha gått upp för att tvätta klockan 8 i morse men jag klarade verkligen inte av att ta mig upp ur sängen. Så jag ska gå ner och kika om det finns nån mer hygglig tid i veckan. Borde passa på nu på en slappardag som denna att städa lite granna men vi får se vart krafterna tar mig. Ska iaf ta och göra mig lite gröt på ett tag.

Ikväll blir det bio och Shutter Island! :D Ville se den redan i fredags men då var alla plusstolar bokade (vilket de alltid blir direkt). Jag fick tag på ett par till ikväll och det är helt klart värt att betala 20 kr extra för att få sitta skönt. :) Jag hoppas att den är riktigt riktigt bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0