19 Februari 2010

Hade tänkt åka in till skolan i morse och sitta av en timme på tentan, men jag orkade inte sitta och stirra in i väggen så jag skippade det. Tur det för jag fick ett samtal från Academic Work. Jag anmälde mig där igår på några jobb och idag ringde en tjej som ville höra lite om mig och boka in mig på en gruppintervju på tisdag för ett jobb som orderplockare. Jag vet inte för vilket företag det är men det känns som att det kvittar. Jobbet är på två heldagar i veckan och eventuellt sommarjobb. Jag hoppas jag får det! :)

Tog sedan en runda på stan, och jag råkade självklart shoppa lite. :) Men det var för ett gott ändamål, jag ville ha någonting propert och snyggt att ha på mig på intervjun på tisdag. Just nu har jag mest bara skitkläder i min garderob då jag växt ur det mesta. Blev ett par svarta leggings med lite olika strukturer på plus extra tjockt över knäna. Det behövs verkligen nu för jag ramlade idag igen! Fjärde gången gillt den här vintern, vad tusan är oddsen för det! Till så köpte jag ett blåvitt blommönstrat linne och en lång ljusgrå kofta. Ska prova om det blir snyggt med något bälte jag har hemma så borde jag se ganska presentabel ut. :P

Nu ska det bli fredagsmys för min del.
Jag hade tänkt se Trollkarlen från Oz men den får vänta till imorrn då det är hockey snart. Så istället blir det lite Sunes Jul. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0