15 Februari 2010

Igår var en mysig dag/kväll. Det blev en lite lyxigare middag hemma och sen efteråt blev det film. Först Surrogates och sedan Star Wars Episode II. Jag har nämligen kommit på iden att jag ska se alla Star Wars, har bara sett episode III förut och då uppskattade jag den verkligen inte. Men oavsett om man gillar dem eller inte så känns det som filmer man måste se. Så nu är 2 av 6 stycken avklarade, och de har varit helt okej hittills. Får se om den tredje ses ikväll, nu har jag nämligen sån sjuk huvudvärk att jag funderar på att lägga mig.


I fönstret så syns min nya absoluta favoritsak, den vita "krukan" i form av en gubbe. Den påminner mig om den deprimerade roboten i Liftarens guide till galaxen och den är så himla cool. :) Jag ska dock inte ha någon växt i, jag är kär i den bara som den är. :)


Jag och V hade kommit överens om att inte köpa något till varandra igår, men trots det så överraskade han mig med blommor. När vi hade börjat med maten så ringde det på dörren vilket är väldigt ovanligt, det händer typ aldrig och när det väl ringer så vågar jag inte öppna. :P Men då hade V beställt hem blommor åt mig. :)



Nä nu blir det att lägga mig i sängen med en kall handduk över huvudet, det pulserar och gör ont som bara den. :(


Kommentarer
Johanna

jag tänkte köpa en sån där gubbe förrut :) de är coola. :)



fina blommor!!

2010-02-15 @ 19:21:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0