14 Februari 2010



När jag vaknade upp i morse
kunde jag se solen skina in i rummet bakom rullgardinen. Det är riktigt mysigt att vakna upp i ett rum fullt av sol, och man måste ta vara på det solsken man får här då det mestadels är mulet och grått på vintern. Nu har solen dock försvunnit men det är fortfarande blå himmel så jag ska nog ta en liten promenad sen. :)

Idag blir det bara hemmamys. Ska snart äta våfflor med glass och ikväll blir det vitlöks fläskfilé och baconinlindad kyckling med potatisgratäng. Mumma! :)

Nu väntar duschen på mig så jag kan starta min dag!


Kommentarer
Johanna

designen är skitfin!! :D ge mig recept på det där!! :)

2010-02-14 @ 19:51:58
Jenny

tackar! :) Inget avancerat, jag marinerar bara fläskfilen i santa marias garlic flytande marinad i några timmar. Kycklingen kryddar jag bara själv och steker och lindar sedan bacon runt så det blir riktigt salt och gott, en bra kombination med kycklingen. Och pottegratängen är Pekas färdiga men jag kryddar den själv med salt, massa svartpepper och mycket vitlök. :D och sen lite bea-sås till det och kvällen är räddad. :)

2010-02-15 @ 00:10:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0