10 februari 2010

Har varit lat och inte uppdaterat något sedan jag kom tillbaka från Luleå, men nu ska jag äntligen ta mig tiden att göra det.

Igår var det en ledig dag
och den var tänkt att spenderas hemma pluggandes men då ringde V och frågade om vi skulle ta vår tur till Ullared då han skulle skippa skolan. Så det blev en utflykt till Gekås. :) Jag shoppade en hel del där och det sved i plånboken, blev strax över 1300 kr för allt. Men jag är nöjd ändå! Köpte en hel del nyttiga grejer, en lampa till sovrummet så jag kan ligga där inne och läsa utan att bländas av spotlight från taket. Nya gardiner blev det också till köket och lite andra husliga grejer. När man är där så kan man ju inte låta bli att köpa lite film så jag kom hem med The Ugly Truth, Ice Age 3, Bones Säsong 1 och Sunes Jul. :) Hade gärna plockat på mig lite mer men jag kände att pengarna inte riktigt räckte till.

Har fortsatt på samma bana idag och undvikt att plugga. Fy skäms Jenny! Men jag ska faktiskt lägga mig i sängen och läsa ett kapitel efter att uppdateringen är klar.
För ganska länge sedan så lånade jag lite bilder hemifrån som jag scannade och skrev ut men jag sparade dem aldrig på datorn. Så nu ikväll har jag pysslat med det för att slippa ta fram mina skolböcker. Här är några av de fina bilderna. :)






Kommentarer
Johanna

såå söta bilder juh!! om du har fler får du gärna skicka....sparade ner de två du skickade på mailen iaf :)

2010-02-11 @ 11:54:16
Jenny

jag har några till men dom är på mig bara. :P ska fråga om jag får snoka igenom en gång till sen hemma när jag kommer på besök nästa gång för jag vill ha fler bilder. :)

2010-02-11 @ 17:03:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0