Roadtrip

Idag blev det en roadtrip med mor och nöT till Finland, sedan Haparanda och Ikea. Det kliade i fingrarna att gå inne på Ikea och inte kunna shoppa något. :P Men jag hittade lite andra grejer som faktiskt kanske inte finns i Göteborg så då slog jag till :)


Två par skor fick följa med hem idag. Ett par från Finland och det andra från Skopunkten. Fick ena av mor och andra av mormor så det blev billigt och bra för mig. :)


Denna supersnygga fleecefilt hittade jag på Säästötex i Finland för endast 45 kronor.


På Iittala Outlet köpte jag två fina värmeljuslyktor och en skål för endast 230 kr. Ett riktigt fynd då bara skålen kostar 249 kr ordinarie pris.

Ni får ursäkta den dåliga bildkvaliten (återigen min kamera som suger) och att det kanske blir lite stora småsuddiga bilder i inläggen ett tag framöver. Jag har inte min egen dator och har därmed inte tillgång till någon bildredigering. Men det får duga. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0