En riktig fixardag

Idag har jag faktiskt kämpat mig ner i tvättstugan. Jag har skjutit upp det i evigheter men nu behöver jag ju tvätta innan jag åker på söndag. Plus att mina arbetskläder var riktigt smutsiga.

Det finns verkligen inget värre än att behöva gå ner i tvättstugan och tvätta. Men nu kan jag iaf göra det med stil. Har köpt en sån där snygg röd Ikea påse med stjärnor. :)



Har varit riktigt duktig och sysselsatt mig med att städa mellan tvättspringet. Har fixat undan disken och städat ur alla kökslådor. I hallen har det också plockats undan, blivit dammsuget och skurat. Ska snart plocka upp lite i vardagsrummet också. Det är lite stökigt på golvet där sen jag satt och slog in paket igår.

Nu kallar tvättstugan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0