Snart kan jag ha en dator...

...för imorrn ska jag nämligen åka in till Inet och kolla på en.

Kikade på deras hemsida för att se om datorn jag velat ha fortfarande hade samma pris. Men då upptäckte jag att den datorn hade upphört men att det fanns en annan av samma märke som var exakt likadan förutom ett annat grafikkort. Till min glädje så är det kampanj på datorn och den kostar nu bara 6999 kr fram till den 22 augusti. :) Så jag ska in och titta på den och höra om det kan var något för mig. Jag hoppas verkligen! Har varit utan dator nu i 4 månader så det är på tiden att köpa en ny.


Har äntligen lyckats fånga go-gris på bild. Han vill aldrig sitta still då man är framme med kameran. Tycker han är så himla tuff på den första bilden. Han är mitt lilla charmtroll! Så himla go med sina pussar som han ger en hela tiden. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0