22 Augusti 2010

Helgen har gått riktigt fort.

I fredags hade jag och tjejerna middag här hemma hos mig. Synd bara att det regnade så vi var tvungna att sitta inne. Men det var väldigt trevligt ändå. :)
På lördagen var det tänkt att jag skulle springa midnattsloppet, men då jag knappt tränat något till det och jag hade världens huvudvärk den dagen så kände jag inte för att ta mig ut i regnet sent på kvällen och springa en mil. Men jag har iaf fått en häftig tröja. :)
Sen idag så kan jag ju inte påstå att jag lyft ett finger. Jag har iofs plockat in och ur diskmaskinen, om det räknas som att göra något. Har bara legat på soffan och spelat Sims hela dagen, sjukt tråkigt efter sådär en timme. Haha! :P

Imorrn är det skola igen, data den här gången. Sjukt härligt att bara behöva gå dit och bocka av sitt namn på listan och få 1,5 hp gratis. :)

Nu ska det bli lite tv och film. Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0