2 Augusti 2010

Jopp då har jag just skickat iväg ett mail till min KC att jag måste säga upp mig från mitt sommarjobb från och med fredag denna vecka. Alltså en vecka tidigare än tänkt. Anledningen är att jag har hamnat efter som bara den med matten och jag måste verkligen få den kursen klar i tid. Det ser ju lite bättre ut att ha tagit hälften av de hp jag skulle ha tagit än bara en fjärdedel. Jag bara måste få studielån till hösten!

Det är mycket som trillar ner genom brevlådan den här veckan. Idag så kom min nya kalender från personligalmanacka.se. Imorrn kikar nog Flickan från Ovan in från cdon. Och inte riktigt genom brevlådan men genom dörren kommer nog våra små katter den här veckan. Alla papper är nu klara och vi väntar nu bara på att jourhemmet där katterna bor ska kontakta oss och bestämma en tid då de kan lämna dom. Jag längtar så! :)


Kommentarer
Johanna

du måste ju fota allt och lägga upp :D ta kort på kissorna sen så man får se :) när är de födda?

2010-08-02 @ 21:24:07
Jenny

Fota min kalender och filmen eller? ;P



Har just fått mail av jourhemmet och vi får kissarna på lördag!!! :D Nu vill jag verkligen ha helg snabbt!

De är födda den 17 april så på lördag blir de 4 månader (1 månad äldre än när man tidigast kan ta dom så vi har ju fått vänta ett tag).



Jag ska fota och lägga upp en massa bilder på dom sen när de kommer, ska även prova filma och se om jag kan lägga upp är på bloggen. :)

2010-08-03 @ 18:10:02
Johanna

nåå jag tänkte du kunde fota allt bara :P haha.



men åhh vad skoj!!! de är födda samma dag som daniel fyller år :P hehe. du måste ju ta massa bilder och lägga upp så man får se dom :)

2010-08-03 @ 19:20:24
Jenny

Just det jag hade för mig att Daniel fyllde år då. :P



Jag kommer fota dom som bara den, haha jag kommer bli en sån där som tror att djuren är mina barn. :P Men vet du hur man lägger upp ett videoklipp på bloggen?



Kan du inte skicka över layouten till mig så jag får testa? Och om det inte funkar då så får jag kanske ha utan genomskinligt, den var ju snygg ändå. :)

2010-08-03 @ 20:09:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0