13 Augusti 2010

Var barnvakt idag och det tog verkligen på krafterna. De var supersnälla och det blev absolut inga bråk men det var klurigt att försöka komma på saker att göra en hel dag då de inte hade med sig några leksaker. Men det gick tillslut.

Har haft lite att göra vid datorn under kvällen så det kliade i fingerspetsarna med lite namninspiration sen tidigare i veckan. Så nu har jag kommit fram till vad två av mina framtida barn ska heta. Mitt favoritnamn till en flicka har jag dock inte kommit på några andranamn till utan det blev ett helt nytt namn som jag tyckte var fint. Så jag måste helt enkelt få två flickor för jag ska ha en som heter Junie. :P Till en pojke så passade båda mina favoritnamn med andranamnen jag valt så det är helt enkelt ett senare problem. Kanske måste låta den framtida pappan ha nåt att säga till om också, Höhö! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0