4 April 2010

Dagen började med fint väder så jag hann med en liten förmiddagspromenad. Men sen kom regnet igen! Då det inte fanns bättre att göra så har jag städat köket och hallen. Har även hängt upp mina vackra tavlor i hallen så nu ser det riktigt fint ut där. :)

Trots att jag inte ska äta en massa sötsaker så har jag även bakat, det tråkiga vädret och att V snott tvn hela dagen är den största anledningen för när jag har tråkigt så brukar jag baka. :P Det blev falska potatisbakelser. Kära mor sa att hon hade nåt recept då jag var uppe i Luleå så då fick jag för mig att jag ville baka det. Det blev helt okej men lite väl fluffigt med allt grejs som är på. Och nu har jag fullt med kakor...har redan fyllt frysen så inget mer ryms där och ändå har jag mycket kvar på plåten. Får väl ta med till skolan eller jobbet och bjuda nästa vecka.

Nu ska jag fortsätta se på Sunshine Cleaning på Canal +.
Men innan det så bjuder jag på min nya favoritbild.


Kommentarer
Johanna

asså bästa bilden! du har ju så skön min! haha :D



hörru du måste ge mig recept på det där och om du hade massa viktväktarrecept :)

2010-04-04 @ 22:42:33
Jenny

På falska potatiskakan? Jag kan skicka det om du är på msn nån gång. :) Och jag har inga direkta viktväktarrecept men jag har en lista på vad olika saker är för points och så lagar jag bara vanlig mat efter det. Jag kan skicka listan till dig. :)

2010-04-05 @ 10:42:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0