27 April 2010

Skulle ha blivit ett inlägg tidigare idag men min dator kruppade ihop och totalt dog! Ingenting fungerade och den gick inte att starta igen. Men tack vare lite hjälp från en vän till mig så fick jag lite guidning om hur jag skulle gå till väga och vad som kanske var fel. Jag gjorde tester på både hårddisk och minne och som tur var så fungerade båda helt okej! (jag var nämligen rädd att det var min hårddisk som gått då den brukar ha lite mysko ljud för sig, och det hade ju inte varit billigt att fixa det). Skulle efter det installera om hela datorn för att se om den började fungera igen men istället så provade jag göra en systemåterställning och vips så fungerar den. Hoppas bara att det fortsätter så och att den inte kruppar igen, har verkligen inte råd att köpa en ny!

Kom sent igår kväll hem från Stockholm.
Bounce var superbra som vanligt! Önskar att jag kunde dansa. :)
På tågresan hem fick jag kryptiska sms från Paula och det visade sig att hon var i göteborg så imorse fick jag träffa henne och äta frukost tillsammans innan hon skulle ta bussen tillbaka till Norge. Det var så himla kul att se henne! :D Var nästan ett år sedan sist. Ska på allvar ta och planera in en liten resa till Oslo nu, jag saknar henne så mycket!


Bodde på Clarion Hotell i Stockholm där vi bott en gång förut. Gillar verkligen det här hotellet och sängarna är helt underbara! V hade även lyxat till det med ett deluxe rum nissen som han är så vi hade soffor och stora fönster längs hela väggen. Synd bara att vi inte hade mycket tid där, hade velat ta ett bad och bara mysa där en hel dag!

På måndagen blev det en runda på stan innan tåget gick. Det blev lite mindre shopping för mig, och sen mumsade vi även lite glass på Ben & Jerrys stället i Gamla stan. :)

Nu blir det sängen för mig, har redan varit uppe för länge nu då jag mixtrat med datorn. Blev inringd att jobba imorgon, inventering på Coop Forum blir det. Så jag ska upp före tuppen som vanligt. Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0