24 April 2010

Superhärligt väder idag! Var ute en sväng till Sisjön och jag önskar att jag hade invigt mina gladiatorsandaler för det blåste knappt något. Men ibland är man lite dum, trodde att det skulle vara kallt. Det blev en mjukglass ute i solen och så fick V köpa sig en mini laptop. Avis! Jag vill också ha en! Skulle vara så bra om jag ska åka upp till Luleå i juni. Min stora vän är ju så jobbig att släpa på.

Funderar på att göra en minisats chokladbollar.
Blev så himla sugen på det! Skulle vara gott att ha nåt att snaska på och lägga sig på soffan och se lite 90210. Jag vet jag är världens nörd! Tidigare i veckan så ville jag så gärna ha något att se på och mitt från ingenstans kom jag på att jag skulle se på det. Så nu har jag sett halva den första säsongen och det är ganska underhållande. Dock lite jobbigt att de ska föreställa 16 år i serien, men om man låtsas att de är lite äldre så går det bra. ;P

Tidigt imorgon bär det av till Stockholm
för att se Bounce. Kommer hem på måndagkväll. Ska bli så mysigt att sova på hotell. :)


Kommentarer
Johanna

Nöööööööööööööten kan inte du komma hem så jag kan får göra naglar på dig!!! :D hehe.

2010-04-27 @ 17:43:20
Jenny

Men har inte mamma skvallrat...jag ska kanske komma hem och vara hemma nästan hela juni! :D



Men när var det du hade semester? För ville du och danny-boy komma hit på besök? för om jag kommer upp tänkte vi tajma min ner resa med att vi bilar ner.

2010-04-27 @ 23:00:27
Jenny

men jag håller dig till det att du får göra naglar på mig, fast inte för långa bara. :P

2010-04-27 @ 23:42:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0