21 April 2010

Panik! Ångest!

Academic ringde mig idag och sa att de måste avboka alla mina pass jag hade inbokade (vilket var 4 pass till) då de helt plötsligt har för mycket folk. Inte så konstigt då de tog in 2 nya förra veckan som skulle få jobba heltid i 6 veckor. Så nu lär jag ju inte få jobba där på minst 6 veckor om någon inte skulle bli sjuk.
Ångesten efter det samtalet var ganska stor! Måste spara ihop kring ca 12 000 kronor för att ha till alla räkningar under sommaren, och sen utöver det måste jag ju kunna äta och leva också så jag behöver spara betydligt mer.

Sedan dess har telefonen gått varm, Academic har ringt mig flera gånger och nu har de lyckats boka in mig på ett pass imorgon på något annat lager. Så förhoppningsvis om allt går bra där så finns det två olika lager som kan ringa in en om det behövs. Jag ska ha mina 12 000 plus!


Kommentarer
Johanna

men gud..varför gör de så? de borde ju låta dom personerna som kom in sist bli utan pass. surt. men hoppas du får jobba mycket ändå.

2010-04-21 @ 20:46:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0