19 April 2010

Idag blev det att kliva upp tidigt för att jobba. Det var lite jobbigt då jag är förkyld och knappt kan andas, men jag tog mig igenom dagen. Inget jobb nu förrän på torsdag, skönt! :)

Är i valet  och kvalet på om jag ska försöka göra tentan i början av maj på den nya kursen som nyss börjat, men jag har missat allt utom en föreläsning hittills och så har jag ingen bok till den så det känns inte som att det kommer bli så lyckat. Eller ska jag bara satsa allt på att göra omtenta på Cell och molekylär biologin den 17 maj, det är ju den svåraste kursen så jag skulle behöva välja antingen eller av dessa två. Lutar just nu mot CMB då jag missat i princip allt på den nya kursen. Får se hur jag gör.

Nu ska jag se Top Model och Svenska Hollywoodfruar. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0