13 April 2010

Var i skolan igår för första gången på drygt tre veckor. Men idag blev det jobb och så kommer det även bli imorgon. Jag har bokat upp mig på två pass i veckan nu fram till maj. Skönt att slippa jobba hela tiden och kunna varva det med skola. Men jag ska försöka klämma in ett pass eller två till, måste ju spara ihop pengar så jag har undanlagt till alla räkningar jag kommer ha från juni-augusti. Vill bygga upp ett litet sparkapital då jag ännu inte vet hur det kommer bli med jobb under sommaren, men jag väntar på svar från min konsultchef.

Inte mycket annat som har hänt idag, man hinner knappt med något då man jobbar. Jag gick upp 5:20, åkte till jobbet och kom hem kring 17:30, lagade mat (pastasås med gorgonzola blev det, mums!) och nu ligger jag och slappar på soffan och väntar in tills jag ska gå och sova. Måste ju upp tidigt imorrn med. Mycket till liv man har då man jobbar, haha! :P

Nu ska jag kika på Svenska Hollywoodfruar som jag spelade in igår. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0