Tråk söndag

Idag har varit en typisk söndag. Det regnar ute, jag har söndagshår och pluggandet går segt. Det började bra då jag tog fram böckerna direkt då jag vaknat, men allt eftersom tiden gått har min koncentration försvunnit och efter två timmar och bara ett kapitel har jag gett upp. Och inte blev det något Liseberg idag heller, jag får ta min Ben & Jerrys glass där nån annan gång.

Råkade vandra in på cdon
tidigare idag och rätt som det var så hade jag klickat till mig lite varor. =)

Hittade en skräckserie, Kingdom Hospital, som Stephen King har varit med och gjort. Jag gillar ju hans grejer så förhoppningsvis är den riktigt bra. Säsong 6 av På Heder Och Samvete släpps ju snart och jag kan ju inte sakna de föregående säsongerna, så det blev ett inköp av säsong 4 och 5 också. =) Och sen självklart den sista Pirates filmen. Har inte sett den sen den gick på bio och jag har verkligen längtat efter att se den de senaste veckorna.

Kikade lite på HM
också och såg en massa grejer jag skulle vilja ha. Men där blev det inget klickande. Har bara 500 kr kvar nu och det måste sparas tills jag får pengar på fredag. Men då ska jag ta mig ett varv på stan. Fick ju hem rabatter på HM och de måste ju utnyttjas. =)

Nä nu ska jag lägga mig på soffan och vänta på att Top Model ska börja. Sen se min nya film Dumpa Honom eller ha ett Arkiv X maraton. =)


Kommentarer
Johanna

jaa visst är det hemskt...coop e har blivit coop f nu. hehe.

2009-09-20 @ 20:02:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0