30 Oktober

Ja då var det fredag och ännu en helg. Tiden går så himla snabbt. Har haft hela lägenheten för mig själv idag då V åkt till Bollebygd för att träffa några från klassen. Riktigt skönt och tyst har det varit. Perfekt för mig då jag pluggar och vandrar runt och pratar för mig själv. =P Har dock inte fått så mycket gjort som jag ville men jag har ändå läst igenom lite grann om membraner och transmembranproteiner nu så jag har lite koll på det. Har nyss tagit mig en liten paus då jag börjar få ont i huvudet, men nu ska jag ta en sista sväng för ikväll och läsa om membrantransport. Roligt värre! =P

Fick just ett sms från Elgiganten att min mobil är klar och redo att hämtas ut. Jag som har längtat så efter den! =D

Jag har egentligen inget vettigt att säga
just nu så jag ska skynda och läsa igenom sista delen och sen lägga mig och mysa i min ensamhet och se på film. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0