26 Oktober

Ja då var det bara en vecka kvar. På tisdag nästa vecka har jag tenta på del 2 av cell och molekylärbiologi kursen. Och som många kanske redan vet så har jag ingen bok då posten misslyckats med sitt arbete. Så jag har aningen panik och ångest. Får försöka överleva på mina fattiga anteckningar.

I helgen har jag varit otroligt slö, har gjort i princip allt för att slippa plugga. I lördags fick jag världens ryck och tog mig an att städa i denna otroligt stökiga lägenhet. Jag kan se golvet i vardagsrummet för första gången! Det ser helt otroligt fint ut! =) Jag hängde också in alla mina kläder i garderoben så det är äntligen gjort, nu kan jag faktiskt hitta grejer att ha på mig.
Men resten av lägenheten, köket och hallen ser fortfarande förjäkligt ut. Men det ska tas hand om innan kära mor och J kommer hit nästa vecka. =) Ska även lägga upp lite bilder på lägenheten då för er som är intresserade.

Är så himla trött nu och har ont i huvudet som bara den. Har suttit och pluggat sen jag kom hem. Hela 13 sidor har antecknats av mig under kvällen och ändå så är jag efter i planeringen, mest på grund av min slappa helg. =P Men imorrn är det "dåliga Fred" som ska lära ut och då ska jag stanna hemma och få lite extra tid till att plugga själv.

Igår tog jag och V en sväng förbi Ikea.
Jag hade lite smågrejer jag behövde köpa där och väl inne på Ikea kan man ju inte låta bli att hitta ännu mer saker. Kom hem med den här fina vasen. Är otroligt stolt över den. =P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0