27 November

Är fortfarande sjuk, men nu är det bara min jobbiga hosta kvar.

Idag har jag faktiskt tagit mig ett varv på stan, var ju tvungen att köpa nya leggings då jag så elegant hade sönder mina då jag halkade på trottoarkanten på vägen hem igår. Passade även på att klippa mig för det var verkligen på tiden. Det blev typ 10 cm som åkte så det blev ganska kort nu (om man jämför med vad jag hade innan)...och sen så klippte jag lugg igen. Frisören var väldigt rätt fram och hon sa att jag absolut måste ha lugg för mitt ansikte ser för stort ut annars plus att jag får "kala fläckar", eller hur man nu ska förklara det, om jag har snelugg. Det blev tydligen för lite hår på ena sidan då och det fick jag absolut inte ha så det blev lugg igen. =P



Har inte så mycket att säga egentligen. Ska gå och slå in nöTens julklapp nu som jag också införskaffade under min tur på stan. =)


Kommentarer
Johanna

fin frilla!! du passar i lugg! och du var sjuuuukt lik mamma på bilden :D

vad har du köpt för julklapp???? :P

2009-11-28 @ 16:50:41
Jenny

Ja mitt huvud blir ju tydligen mindre med lugg så det måste ju vara en smickrande frisyr på mig. =P Jag håller vid att det är ett lila kastrull lock!

2009-11-28 @ 19:20:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0