30 Juli

Har varit riktigt effektiv och arbetat hårt idag. Hjälpte V att köra en massa skräp till återvinningen. Har lyft och konkat på ett helt lass i en skåpbil. Skyndade sedan iväg hem för att köra över alla mina kartonger till V och bara för att just efter få höra av flyttfirman att de inte kan komma imorrn utan måste komma en dag senare. All stress i onödan, oh well.

Till stan bar det sedan av för en sista lunch på Waldorf. Åt kycklingpastan igen, har förätit mig på curry kyckling så pastan har blivit min nya grej.

Jag och mor
skulle grilla tillsammans ikväll men hon bjöd in V och hans mor, så alla vi grillade tillsammans plus mormor då. Jag fick agera kock och vi gjorde riktigt goda amerikanska hamburgare.


Måste gömma lilla grabben då jag gissar på att han verkligen inte vill bli publicerad. =P

Snokade igenom mammas kamera och skulle hjälpa henne att föra över bilderna till hennes dator då jag klagat på att få bilderna från i julas i flera månader. =) Hittade en massa andra gamla godbitar bland julbilderna, till och med några bilder från den tid då jag fortfarande var smal.


Jag som fixar prinskorven i julas.


Monopol kväll med bror och V. Hade helt glömt bort detta, var ett år sedan!

En sväng på LuleåKalaset hanns även med under kvällen. Träffade S och L där för att titta på ett band som tydligen är härifrån, Skaburbian. Hade aldrig hört dom förut men de var helt okej. Blev en rolig kväll trots allt. =)




Kommentarer
Johanna

ååhh har du nå roliga kort från julen?? :D

2009-08-04 @ 14:50:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0