Crazy...

Trodde dumt nog att jag skulle få en lugn dag idag. Men icke sa nicke! Var och åt lunch hos far, spaghetti och köttfärssås, vilket var riktigt gott. Såg ett Lost avsnitt med min käre bror och trodde att jag skulle få en lugn stund. Men nej nej, resten av min vistelse där har jag bara en sak att säga om, drama drama drama! Vilken påse nötter alla är! Bara en massa kaos och skitsnack. Längtar ännu mer tills jag åker nu på söndag, då kanske man slipper bli inblandad i allt i framtiden!

Äntligen! Min packning är klar. Har tagit mig evigheter i dagar att göra klart men nu så. Blev 10 kartonger plus en resväska. Inte så farligt för att vara hela mitt bohag minus möbler. Måste köra över allting till V imorgon eftersom flyttbilen hämtar allt där.

Var riktigt tjock idag.
Jag har svept cola hela dagen och avslutade sedan med att äta på Frasses med mor och bror. Gott var det men jag måste verkligen skärpa mig om jag ska komma in i mina byxor igen. =P

Har världens huvudvärk
just nu så det blir inge mer bloggande idag. Ska avsluta med 2 nya bilder från idag och igår.



Kommentarer
Johanna

tell me about the drama?? vad handlade det om?

2009-08-04 @ 14:51:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0