27 Juli

Idag var jag på Waldorf och åt lunch med mor, syster och bror. Åt kycklingpasta med aioli. Mums!

Skulle egentligen spendera denna dag att packa ner resten av mitt rum. Har bara till fredag på mig innan flyttbilen avgår. Hann gå igenom hela pappas förråd för att leta fram mina gamla kartonger, och det tog på krafterna så ska ta ett sista tag med packningen imorn efter sjukhuset istället.

Åkte på elgiganten och köpte en ny kamera idag! =) Var tvungen att byta ut min gamla digitalkamera som är daterad 1800-tal. Det blev en Samsung L201. Ville sååå gärna ha en rosa eller grön men den fanns bara kvar i svart. Så det fick bli svart då det var så billigt och bra, ingen ide att vara petig med färgerna då.

Väntar på att min kära syster ska ringa mig snart. Ska skjutsa henne till D ikväll då hon inte kan ta med sin egen bil. Ska testa kameran då! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0