4 December

Då var det äntligen den 4 december och tentan för den här gången är över. En total katastrof var det, men jag hade ju missat nästan 2 veckor av totalt 4,5 då mor och nöT var här plus då jag varit sjuk alldeles nyligen. Så inte så konstigt att det inte gick bra. Det är bara att ta nya tag sen.

Har shoppat klart de sista av mina julklappar idag, förutom till V då. Till honom ska jag köpa under julrean eller nåt. Han får den ändå inte förrän på nyår. =P Men resten är alltså helt klart och det känns skönt. Men jag vill ha mer att slå in, älskar att slå in paket. =P

Imorrn är det exakt två veckor
tills jag sätter mig på tåget till Luleå. Ska bli skoj att komma hem och hälsa på alla igen! =) Längtar till allt utom tågresan. Nu har jag inte så mycket mer att säga egentligen. Skan antingen se en film eller bara sitta och leka lite med datorn.

Ha en trevlig helg allihopa!


En bild på min fina julgran. Försökte ta en i mörkret utan blixt (till höger) men som ni kanske ser så klarar min kamera inte av det. =P Men i verkligheten så är den riktigt mysig i mörkret. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0