Suck...

Sitter här i lägenheten och tråkar för mig själv. Ämnesgrupperna skulle ha egna aktiviteter idag och eftersom biologi verkligen skiter i allt så skulle vi inte ha nåt. Har varit alldeles för slö för att packa upp grejer och städa idag. Hade passat utmärkt att göra det men jag orkar verkligen inte. Jag har dock tagit mig energin till att åka och handla och sen bakat daim muffins. =) Mums!

Igår var det bowling och kareoke med alla recentiorer. Bowlingen blev inte så jättelyckad...det fanns typ inga skor så jag fick ta ett par 39:or....roligt värre då man ska ha storlek 37. =P Sen blev det såå segt då vi var 7 stycken som bowlade och man max kan vara 6 stycken. Det blev en massa väntande, vi hann inte ens klart en serie på en timme. =P Kareoken på Studs var dock rolig! Jag tog mig aldrig modet att sjunga själv men det var kul att se alla andra skämma ut sig. =P

Funderar på om jag ska göra middag till mig själv eller inte men det känns verkligen för komplicerat för mig idag. =P Jag kommer nog klistra fast mig själv på soffan resten av kvällen och kanske se en film eller något. Ha det fint!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0