27 Augusti

Hej svejs alla nötter!

Hittils så har denna dag inte varit givande alls. Åkte in till Studenternas Hus för att betala kåravgiften. Långa köer var det men som tur var gick det ändå rätt snabbt. Rånad på över 300 kr blev jag. Men det positiva är att jag får gratis Visa nu och gratis internetbetalning. Yay! Bara det är typ 400 kr på ett år.

Böcker skulle jag också inhandla på studentbokhandeln då jag ändå var där. Men självklart så skulle de vara slut. Måste ha böckerna innan tisdag då vi har första föreläsningen och jag vet inte om jag kommer kunna fixa det tills dess. =S Jag skrev upp mig på deras kö lista för böckerna men enligt han jag pratade med så skulle det vara riktigt turligt om de skulle få in böckerna innan tisdag. Och det är ju ingen ide att beställa från internet nu heller eftersom det snart är helg. Så jag håller tummarna för bokhandeln!

Skräcknatt i Slottsskogen stod på schemat igår med skolan. De är inte så bra på planera då det skulle ha oss dit klockan 19 och det först blir mörkt vid nio. =P Så vi fick stå där och vänta i två timmar. Men när det väl kom igång så var det ganska skoj. Vi gick en tipsrunda ute i skogen med spöken längs vägen som hoppade fram och skrämde oss. Min grupp var inte särskilt lättskrämda av just spökena men vi hade ett väldans skoj med att gå och skrämma varandra under turen. =P
Synd nu bara att jag inte har några fler aktiviteter att gå på innan skolan börjar. Allt som är kvar riktar sig mot fysikerna eller för de som läst introduktionskurser. Så jag har flera dagar av ensamhet att ta ihjäl. Men jag har laddat upp med filmer så det ska nog gå vägen! =)

Nä nu ska jag fortsätta städa och plocka undan grejer innan jag blir lat igen. =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0