Vårsol

Så härligt väder det är nu! Både igår och idag har det varit strålande sol. :)

Tyvärr spenderades gårdagen inomhus på Blå Stjärnans djursjukhus med vår lille Wolmar, då han har problem med urinvägsinfektion igen och kissar blod. Den här gången behövde vi bara vänta i 2,5 timmar och sen fick vi lämna honom där så de kunde undersöka honom ordentligt. De hittade förändringar på hans njurar men då det var likadant på båda två sa veterinären att det mycket väl inte behövde vara något. Men de hade tagit en odling för att vara på den säkra sidan, så ifall det hittar någonting dåligt skulle de ringa oss till veckan. Hoppas inte! Jag gillar inte när min lille kärlek är sjuk. :(

Så efter allt innesittande igår tog jag mig en härlig promenad nu på förmiddagen. :) Det var så skönt att jag kunde gå ute i bara tröja. Älskar vårkänslor! ♥


Nu står dock tråkig tvätt på schemat. Jag har verkligen ingenting rent och då en bra tvättid är så svår att få i detta hus får jag nöja mig med att tvätta en lördag 12-16. Men det går väl bra det med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0