Helgens shopping

Som lovat kommer det nu upp lite av min shopping från helgen. Det är lite blandat från både Ullared och Ikea. Har dock inte orkat fota allting då jag aldrig verkar vara hemma samtidigt som dagsljuset nuförtiden så ni får nöja er med detta. :) Utöver detta på bilderna blev det även lite nya kläder och bästa köpet i helgen var helt klart min Onepiece, love it! ♥


Nya gardiner och blomma+kruka från Ikea. Lampa från Ullared. (och en väldans massa katter)

Lampan på närmare håll. Köpte även en ny lampa till taket i samma modell, trodde jag ja! Visade sig att jag råkat ta skärmen till en golvlampa istället. :P

Ny väska från Ullared. Supersnygg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0