Ullared shopping Del 2

På Ullared köpte jag även lite grejer till vardagsrummet. Det var i och för sig inte så mycket men jag tänker ändå visa det lilla jag köpte. :)

Har länge velat ha en kudde med stjärnmotiv på men har aldrig riktigt hittat någon jag verkligen gillar och som jag tycker är värda pengarna. Och vad hittar jag inte på Ullared, jo en jättefin stjärnkudde för bara 99kr! Fanns i blått, beiget och svart och den sistnämnda fick följa med mig hem. Så här i efterhand ångrar jag att jag var så snål och inte köpte två. :P



Det blev också två par gardiner till vardagsrumsfönstret men på dem får ni bara en liten smygtitt. Jag ska nog ta mig an uppgiften att stryka dem och hänga upp dem ikväll. Så ni får se dem senare då de är på plats. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0