Läskig dröm?

Jag måste ha drömt någonting riktigt läskigt inatt. Kommer själv ihåg att jag vaknat mitt i natten och känt mig väldigt förvirrad. Jag råkade väcka V också och enligt honom så var jag jätterädd och skakade som bara den och pratade om någonting äckligt. Jag har för mig att jag också ska ha sagt att jag måste kolla vad det är, men det vet jag inte om det var i min dröm eller inte. Det enda jag kommer ihåg från drömmen är en stor grå stenvägg. Måste ha varit någonting skrämmande i alla fall.

Nu ska jag slänga på mig lite kläder och smink samt äta lite frulle. Sen blir det in till stan en snabb sväng. Vill försöka hinna innan alla springande människor börjar komma sig in mot stan för då blir det en plåga att ta sig förbi. Sedan blir det nog en liten runda till Slottsskogen och trängas med alla människor. :)


Kommentarer
Johanna

haha men vad obehagligt :)

2011-05-21 @ 22:11:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0