27 Juni 2011

Ber om ursäkt för att det varit ganska dött här under helgen också. Men jag har bara tagit det lugnt och gjort annat än att sitta vid datorn. Jobba gjorde jag igår också. Kashing i kassan nästa löning hoppas jag på! Tror inte det kommer hända men man kan alltid drömma. :)

Tänkte bjuda på två bilder från midsommar. Vi gjorde ingenting speciellt utan var bara hemma, grillade på gården och hade myskväll. Träffade på en liten kotte vid uteplatsen och han blev då glad för jag sprang upp och hämtade kattmat. :)




Kommentarer
Johanna

vilken söt kotte!! :) och wilja var också söt i inlägget ovanför...jag is bara inte kommentera där också haha :)

2011-06-28 @ 00:01:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0