14 Juni 2011

Det är så grått och tråkigt ute idag. Bara regnet håller sig undan är jag nöjd. Just nu ligger jag bara på soffan och väntar på bättre tider men senare i eftermiddag kommer kära mor tillbaka till Göteborg och då ska jag möta henne för en sväng på stan.

Imorgon kring 9-10 någon gång går mitt plan till Luleå. Haha bra koll på tiderna jag har. Längtar i alla fall! Ska bli kul att få åka hem och träffa alla i en vecka. :)

Nu tar jag faktiskt och ger upp med skrivandet här. Myse ligger på min ena arm så det är väldigt jobbigt att skriva. :P

Myse för några dagar sedan. Han somnade så sött på både soffan och bordet.


Kommentarer
Johanna

haha cool katt! :P

2011-06-14 @ 23:34:54
URL: http://missbettyboop.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0