Nytt pysselmaterial

Min runda på stan idag (igår) blev inte helt som planerat. Leggings som var absolut viktigast att köpa fanns som vanligt inte kvar i nån annan storlek än xs och det ryms inte min kära rumpa i så jag får gå på ny jakt till veckan. Men en massa roligt pysselmaterial fick följa med mig hem. Hade lagt upp en budget som jag fick slösa men den sprack ganska snabb. ;) Men jag är otroligt nöjd med mina köp och längtar tills jag kan börja  pyssla med dem!

Jag smygstartade lite ikväll för det kliade så mycket i fingrarna. På Panduro köpte jag ett litet kit för en urgullig receptsamling och jag har börjat lite smått med den. Det fanns mer material i den serien som inte ingick i paketet så jag måste nog införskaffa mig resten också så jag får piffa till mitt alster lite mer. :) Här kommer iaf ett litet smakprov på vad jag börjat med.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0