Tulpaner

Tjugo över elva idag ringde jobbet och undrade om jag kunde hoppa in då någon blivit sjuk. Och självklart kunde jag det. Blev bara ett kort pass från 12-16 men det är bättre än inget. :) Hoppas på fler pass nu i veckan och till helgen.

Köpte tulpaner för någon dag sen till min fina mjölkkanna jag köpte på Ikea en tid tillbaka. Tycker egentligen att tulpaner är ganska fult, men det passar så himla bra i kannan och ser så vårigt och fint ut. Trodde att dagen skulle bli lika grå och tråkig som helgen men det har bara blivit bättre och bättre. När jag åkte hem från jobbet var det nästan 15 plusgrader med sol och blå himmel. Och nu skiner solen in i vardagsrummet, så himla mysigt!



En liten katt ville gärna vara med på bilden också. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0