16 April 2011

Den här dagen har varit riktigt härlig förutom två hemska timmar! Jag börjar med att vara riktigt klantig då jag skulle dra igen en liten trägrind bakom mig och drog grinden på mig själv och skrapade bort all hud på hälsenan. Sån smärta! Sedan är skåpen emot mig hemma och jag skulle öppna ett för att ta ut en matlåda och saker bestämmer sig för att falla ut rakt på mig så jag får ont igen.
Men värst av allt var ändå resan hem från stugan! Vi hade bilen med och då vi parkerat hemma skulle jag titta ner för att ta upp en påse jag hade vid fötterna på golvet och vad ser jag inte i mitt knä! Jo världens största och äckligaste spindel!!!! Jag skrek som ett tok, viftade med armarna och kastade cola flaskan jag hade i handen på V och i panik tog jag mig ur bilen och började klä av mig en massa kläder. Lagomt pinsamt så hade vi valt en parkering framför kiosken nedanför. Usch det känns fortfarande som att spindeln sitter kvar på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0