Köket

Lite nu och då smyger jag upp lite saker här och var och inreder som jag vill ha det. :) Pojkar märker ändå inte om något nytt kommit fram. För ett tag sedan fick jag äntligen upp tavellisterna i köket så att det inte ser så naket och tråkigt ut. Nu behövs bara nya gardiner då två små bustroll trasslat sönder dem totalt då jag inte orkat fålla upp kanten ordentligt, måla golvet ett varv till för det ser konstant smutsigt ut och sedan lite nya köksgrejer från Ikea så är jag nöjd med köket. :)


Bilderna är kanske inte av bästa kvalite men det var så svårt att ta kort då kökslampan ständigt var ivägen i alla vinklar. Sen så fick jag nöja mig att fota så här så att inte all smuts och disk på bänken skulle synas. :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0