Fredagsfilm

Idag har jag verkligen varit i farten. Har promenerat i 90 minuter, riktigt härligt men mina skor måste man verkligen gå in varje gång man inte använt dom på ett tag så nu har jag en massa blåsor på fötterna. Var in en snabb på bomässan, riktigt tråkigt måste jag säga. Sen bar det av till stan och in på Academic Work och skriva på papper för ett extra jobb i slutet av oktober och november som jag fixade till mig idag. Härligt att äntligen få in lite pengar!

Snart blir det äntligen lite välförtjänt fredagslugn med film. Ska bädda ner mig själv på soffan med både täcke och kudde och se Dear John. Till det blir det lite Dragsters och Pepsi Max. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0