17 Oktober 2010

Slapp söndag idag som vanligt. Jag och V tog en snabb sväng in till stan och köpte mackor på Subway och åkte ner till vattnet/hamnen och satt där i bilen och mumsade. Till katterna köpte vi sedan en tonfiskburk som de fick festa på till middag, de blev nämligen 6 månader idag. :)
Har annars bara tagit det lugnt framför tvn. Såg ett program som heter Perfect Disasters på Discovery Science som handlade om isstormen i Montreal. Jag tycker det är riktigt intressant med naturkatastrofer av någon konstig anledning. Sedan såg vi en riktigt kass film, The Devils Tomb. Jag kommer aldrig förlåta V för att han valde den filmen, den var verkligen sämst! Har en spansk skräckfilm kvar att se sedan och de brukar ju iaf vara bra så jag får trösta mig med det.
Nä nu måste Jenny hoppa i säng, jag börjar mitt nya jobb imorgon klockan 7. :) Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0