2 Mars 2010

Dammade av mina penslar idag och skapade lite magi. Höhö eller inte! Jag vill inte påstå att jag är någon konstnär direkt, jag målar bara för att det är roligt. Målade ett par tavlor förra sommaren som hänger på väggarna hos mami nu och jag skulle själv vilja ha några uppe antingen i hallen eller sovrummet. Brukar måla med silver/svart/vitt men nu använde jag även en fin blå färg. Ifall att tavlorna skulle bli fina så skulle färgen passa perfekt i sovrummet på de babyblå väggarna.

En av tavlorna jag målade idag. Jag gjorde en till väldigt liknande men jag blev inte helt nöjd så det blir nog att köpa några nya canvasdukar om jag bestämmer mig för att hänga upp denna. En tavla bör inte hänga ensam. ;)


Kommentarer
Johanna

värsta konstnären juh!! :D



du kan måla en till mig i svart, silver o vitt ;) hehe

2010-03-03 @ 10:59:16
Jenny

Vad vill du ha för motiv då? :P

2010-03-03 @ 23:54:01
Johanna

nåå men inte vet jag...nåt kul...hjärtan kanske :) fast inte nåt töntigt...det ska va coolt :D hehe

2010-03-04 @ 19:44:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0