15 Mars 2010

Har suttit och kikat lite på utbildningar under kvällen. Bara en månad kvar att ansöka och jag börjar få panik! Jag vet verkligen inte vad jag vill läsa och jag är rädd att jag kommer välja något igen som jag känner att jag verkligen inte vill gå kvar.
Har ju tidigare funderat på Industriell ekonomi, och jag är fortfarande lite sugen på att försöka komma in där och prova, men jag tror att det kommer vara alldeles för tråkigt. Så nu hittade jag Byggingenjör istället. Positivt mot Ie är att det bara är 3 år, och lägre intag. Men jag hade faktiskt hellre sett att det var civilingenjör istället för högskoleingenjör. Men men man kan inte få allt här i livet. Ska se om det finns någon studievägledare för det programmet som kan maila mig lite mer information så man får ett bättre grepp av vad man egentligen gör och blir.
Utöver dessa två har jag verkligen inte hittat något annat roligt här i Göteborg, förutom att kanske gå matte men så långt vill jag inte sjunka, där är det verkligen bara nördar. Matte må vara kul men då läser jag hellre nåt av de andra programmen där man ändå får läsa några kurser. :)

Jaja nu har jag inget mer att skriva för ikväll. Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0