12 Mars 2010

Riktigt roligt var det igår på matchen. Vi blev en rätt så stor Luleå klack och det var hur underbart som helst att kunna vara där, jag hade ju dött framför tvn! Nog för att nästan samma sak hände där, jag var så sjukt nervös och stod och skrek och kramade fängelsegallret de hade runt bortastå. :P
Trots att vi bara tog två pinnar så kändes det ändå som en seger, nu räcker det med att vi kryssar mot Timrå så tar vi oss till slutspel. Men hade vi iofs vunnit igår så hade vi redan varit klara för det är ju inte en chans att Timrå vinner mot oss med typ 6-0. :P Kommer bli en nervös match imorrn!


Kommentarer
Johanna

fan vad skoj det måste ha varit!! jag vill också gå på bortamatcher. :)

såg slutet av hockeyn på tv iaf :)

2010-03-13 @ 10:21:00
johanna

nööötons..kommer du hem nåt????

2010-03-15 @ 12:17:32
Jenny

Just nu verkar det inte som det. :( Men så fort jag får svar om när jag ska börja så ska jag försöka lösa det.

2010-03-15 @ 17:31:42
Johanna

men trååååååååk då!!!! du måste ju komma hem och hänga med din favoritsyster!!! :D

2010-03-15 @ 17:43:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0