Solig söndag

Då jag har blåmärken på insidan av låren från cykeln så tog jag och V en biltur ut till Sisjön idag och kollade runt i olika butiker, satt ute i solen och njöt av en glass. :)

Sen blev det storkok då vi kom hem. Lagade helt egen lasagne och god blev den måste jag säga. :) Gjorde även en kyckling/korv gryta så nu har jag 4 lunchlådor i frysen. Skönt att slippa laga sen! :)

Nu ska jag spela bingolotto, haha! Fick ett ryck för någon dag sedan att jag ville spela och på Öb stod det en gubbe och sålde lotter så jag köpte en. :) Wish me luck, jag vill vinna en resa! ;P


Kommentarer
Johanna

recept på allt du gör vill jag ha! :P

2010-04-11 @ 19:52:15
Jenny

Ja men visst nöt. Men jag har inga exakta mått på hur mycket jag hade i, jag slänger bara i på känsla. :) Men jag kan säga vad det är för grejer i. :D Vill du ha på båda?

2010-04-12 @ 00:08:54
Johanna

jaa skriv allt...:) jag måste ha lite inspo på mat. man vet ju aldrig vad man ska göra. noll fantasi. :)

2010-04-12 @ 13:15:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0