19 September

Nu kommer en uppdatering! Det har inte blivit någon under veckan då jag varit så himla lat och knappt suttit vid datorn något. Har även haft en del att göra i skolan. Hade en redovisning som vi fått höra skulle vara väldigt allvarlig, men det var den tydligen inte. Så vi hade alla varit nervösa i flera dagar i onödan. Hade även labb den här veckan så har spenderat en tid med att skriva en rapport på den också.
Så nu är det bara en massa plugg inför tentan kvar. Och jag är så stressad över det! Har nyligen börjat plugga och vi får bara mer och mer sidor för varje dag. Paniken blir allt värre ju närmare det kommer, mindre än 2 veckor kvar nu! Och det sämsta av allt är att jag redan har inställningen att jag inte kommer klara den, då det enda man hört från alla lärare  och de som gått kursen tidigare är att typ ingen klarar den. Förra året klarade bara 20% den! Oh well jag hoppas på det bästa och lite studieinspiration.

Jag har en NY MOBIL!!!
Har köpt en fin röd Sony Ericsson w995. Den är sååå snygg och helt underbar. Jag älskar den!
Fick dock lite panik då jag pillade på den första kvällen och skulle prova allt. Jag hade inget ljud då man pratade i telefon! Ljudet fanns där men då jag hade på det högsta så kunde man endast höra något svagt i bakgrunden. Jag har verkligen ingen tur med mobiler! Men dagen efter då jag skulle åka in till stan med den och be om en ny så tänkte jag ge det ett nytt försök och då var ljudet där. Helt magiskt! Men jag har dock inga signaler som låter då man ringer. Undrar om de kommer dyka upp också en dag, annars ska jag lämna in den.

Tänkte ta en sväng på Liseberg idag då det är gratis inträde den här helgen. Men V som jag skulle gå med är sjuk och killar är ju så himla mesiga så det blev aldrig av. Men imorrn ska jag dit. Jag vill äta på deras Ben & Jerrys glass ställe och jag har ingen lust att betala inträde för att betala för att äta glass. =P

Nu ska jag bege mig till Ica och shoppa lite potatisgratäng för jag är hungrig. Ska kanske svänga in på Hemmakväll också och hyra/köpa He's Just Not That Into You eller Dumpa Honom som den heter på svenska. Har velat se den filmen länge men jag missade den på bio. Ha en fin lördag kväll mina grabbar! =)


Kommentarer
Johanna

hehe du och mobiler verkar inte ha nån tur :P men en på mitt jobb har en sån mobil...hon kunde tillslut inte höra nåt i mobilen bara när hon satte i handsfree. men alla nya mobiler är ju bajs. :) joo jag vill gärna ha ps av dig igen. flyttade över det till ett usb minne, men det verkar ju inte funka att få tillbaka det.

2009-09-20 @ 11:19:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0