The list

Inte mycket att skriva om just nu så snodde denna lista från min kära syster.

Lovar du att vara ärlig?: Yes box
Du heter:
Jenny Rebecka
Smeknamn:
Sid, Nöt
Låt just nu:
Na Na Nah - Movits! and Timbaktu
Om du röker:
Nej usch och fy!
Beroende av:
För stunden är det lättdryck
Vem behöver du mest just nu:
Ehhm känner inget större behov av någon speciell just i denna stund
Vad tror folk om dig:
Ingen aning :P
Stämmer det:
?
Vad får du oftast komplimanger för:
Min härliga dialekt ;P
Hur imponerar man på dig:
När man är sig själv och vågar bjuda på sig själv
Brukar du skratta för dig själv?:
Alltid! ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Jättebra, ses snart älskade Sid! Planering inför imorgon också!
Vart bor du:
Götet
Trivs du där:
Absolut, trivs mycket bra här  
Festar du mycket:
Inte mer än normalt
Vad har du för mobiloperatör:
Telia
Är du allergisk mot något:
Nej
Nästa mål i ditt liv:
Gå färdigt skolan och skaffa familj
Hur svarar du i mobilen:
Hej, Ye-hello, Whaaat up osv beroende på vem som ringer ;)
Vem ringde du senast:
V
Antal sömntimmar i natt:
7
Sov du ensam:
Sov med V och alla små kissekottar
Tycker du om dina föräldrar:
Såklart
Brukar du komma i tid:
Ja, hatar att vara sen
När mår du bra:
När jag är med mina vänner och familj
När blev du fotad senast:
I onsdags
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart eller något färgat mönster
Vad tycker du om fötter:
Inte trevliga
Är du smart:
Klart jag är ;)
Vem/vilka saknar du just nu:
Min kära familj som är så långt härifrån
Favorit dryck på morgonen:
Vatten
Rakar du benen:
Såklart
När brukar du gå och lägga dig:
Kring tolv tiden
Är du blyg:
Ibland kan jag vara det
Sysslar du med någon idrott:
Nej
Vill du hellre ha mail än brev:
Brev är ju alltid roligare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Hmm jag vet inte
Har du spytt offentligt:
Tror faktiskt inte det
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
-
Använder du stjärnor eller kajal:
Kajal används ibland
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?:
V, mina katter, min familj och mina underbara vänner!
Är du bortskämd:
Det vill jag inte påstå att jag är



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0