Rökbomb

Ibland har man verkligen en klantig pojkvän. I andra periodpausen av hockeyn så la jag mig på soffan och V gick iväg för att göra någonting och satte sig sedan vid datorn. Efter ett tag känner jag att det luktar lite skumt men då jag alltid tycker att det luktar skumt så tänkte jag att jag nog inbillade mig som vanligt men sedan tänker jag men tusan det luktar fan skumt och frågar V om han tycker att det luktar och han flyger upp i världens fart in i köket.
Då har den lille rackarn tänkt göra popcorn the old fashion way på spisen och sedan glömt bort kastrullen med olja som nu nästan brinner! My god vad klantig man kan vara! Så det blev ju världens rökbomb av den då han fick panik och slängde kastrullen i slasken med vatten. :P Så nu har vi typ rökt ut oss själv, fy vad det sticks i min näsa och så det luktar här nu alltså. Mindre klantig kan man vara! ;P

 

Nu väntar snart lite lördagsmys här hemma, både jobb idag och imorrn för mig så det blir skönt med en kväll på soffan. :) Blir nog att kika på de första avsnitten av den andra säsongen av The Walking Dead. :) Ha en fortsatt trevlig lördagkväll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0